مجموعه ای کامل و جامع از سوالات عمومی و تخصصی آزمون های مختلف استخدامی

محل لوگو

پکیج مصاحبه گزینش آزمون های استخدامی


پکیج مصاحبه گزینش آزمون های استخدامی

مصاحبه گزینش

مصاحبه گزینش یکی از مهم ترین مراحل استخدام در ادارات ، موسسات دولتی، بانک ها ، وزارت خانه ها و ... می باشد. آشنایی با سوالات رایج در مصاحبه گزینش و نحوه پاسخ دادن به سوالات و اطلاعات لازم که هر فرد مصاحبه شونده برای مصاحبه لازم دارد و مسائل و استرس ناشی از این مصاحبه ها همه و همه از دلایلی است که می توان به اهمیت این موضوع پی برد.

بسته ای که در اینجا مشاهده می فرمایید تحت عنوان پکیج مصاحبه گزینش آزمون های استخدامی می باشد که حاوی 4 پوشه می باشد که در اینجا به توضیح تک تک آنها می پردازیم:

پوشه شماره 1: حاوی 11 فایل پی دی اف سوالات رایج در مصاحبه ها به تفکیک موضوع . موضوعاتی مثل احکام اسلامی ، تاریخ انیا و اسلام و امامت ، تاریخ معاصر ، قانون اساسی ، وصیت نامه ، مسائل روز و ... که با مطالعه تک تک این فایل ها می توان به آمادگی لازم جهت شرکت در مصاحبه گزینش رسید.

پوشه شماره 2 : حاوی 3 فایل پی دی اف سوالات رایج در مصاحبه های عقیدتی سیاسی و همچنین تجربیات شرکت کنندگان از مصاحبه گزینش که مطالعه ان را به شما توصیه می کنیم.

پوشه شماره 3: حاوی 8 فایل پی دی اف درباره نکات مهم برای آماده شدن و شرکت در مصاحبه هست.

پوشه شماره 4 : این پوشه تحت عنوان سایر مسائل گزینش 10 فایل پی دی اف با عناوینی چون قانون اساسی جمهوری اسلامی، اصول عقاید، ولایت فقیه ، نماز ، مساله حجاب، اخلاق اسلامی ، راز نماز ، سوالات تستی اطلاعات عمومی و ... می باشد .

با مطالعه این فایل های مربوط به مصاحبه گزینش یا عقیدتی – سیاسی آمادگی کامل را جهت شرکت در مصاحبه ها به دست خواهید آورد


مبلغ واقعی 32,167 تومان    40% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1039

برچسب های مهم

مجموعه کامل از سوالات آزمون های مختلف استخدامی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما